Ubrukelige data leksjoner

Det er over 20 grader utenfor og RM sitter fanget inne et hull i bakken for å fikse data arbeid.
Det er en tråkig dame som står og babbler.. dietist blab bla, mashie... handels...

Vi skal lære og næringsbergne mat eller no lignende.. orker ikke følge med så mye.. Det er jo faen meg sommer og hjernen men har allerede skrudd seg av.

Det er nå en uke siden vi dro til Gotland og det suger balle og sitte her igjen.

Det er sommer, jeg vil ha det kult, drikke øl, danse, feste, grille etc.

Carro skal hjem etter leksjonen til Karlstad så jeg er heldig som har vår rotete leilighet helt for meg selv.

Faen dette kommer til å ta 3 timer..

Jeg dør..

senere i dag er det tvätt tid, så det er faen meg ikke noe kul som skjer hele dagen.. usj..
Bla bla. anvedernavn.. informasjonen glir inn og ut igjen..
Det er ikke noe poeng og prøve følge med. .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0